سرمربی تیم کشتی خونه به خونه بابل می‌گوید که با وجود سوم شدن در لیگ، تیمش را قهرمان می‌داند.
 
به گزارش راسخون، رضا یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من شکست صبح خونه به خونه مقابل ثامن‌الحجج سبزوار را باخت نمی‌دانم و معتقدم که داوران پیروزی را از ما گرفتند. نمی‌دانم این اشتباهات سهوی است یا بر اثر بی‌تجربگی است. ما هم هرچه اعتراض کردیم به جایی نرسید. من اشتباهات را روی بی‌تجربگی می‌دانم و ان‌شاءالله که همین طور باشد.
 
وی افزود: کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ما (شعبان‌اف) پای حریف را از تشک بیرون برد و چون خودش دیده بود کشتی را رها کرد، اما داوران امتیازی به او ندادند و وقتی اعتراض هم کردیم باز هم نتیجه‌ای نداد. در همه جای دنیا بعد از اعتراض نتیجه ممکن است برگردد اما در این کشتی با وجود اینکه مشخص بود پای حریف از تشک بیرون رفته حق کشتی‌گیرمان داده نشد. اگر بنا به این طور امتیاز دادن بود در وزن 84 کیلو جوکار کشتی‌گیر تیم ما بیرون از تشک فن اجرا کرد اما به او امتیاز دادند. متاسفانه کسی هم نیست که ما به او اعتراض کنیم.
 
یزدانی همچنین درباره حضور شعبانوف در اتاق مربیان تیم ثامن شب قبل از مسابقه به ایسنا گفت: ما و تیم ثامن در یک هتل بودیم. شعبان‌اف هم با مربیان و مترجمان حریف زیاد در ارتباط بود. هر کاری کردیم که جلوی او را بگیریم تا با آن‌ها ارتباطی نداشته باشد، متاسفانه گفت که من با کشتی‌گیران حریف هم‌زبان هستم و کاری هم از دست ما برنمی‌آمد. البته نمی‌توانم نظری در این مورد بدهم. شعبان‌اف کشتی‌اش این گونه نبود و به راحتی می‌توانست حریفش را شکست دهد. او در حالی که 5 بر صفر جلو بود، به راحتی کشتی را واگذار کرد و وقتی با او صحبت کردیم گفت که نمی‌داند چرا در تایم دوم کشتی این گونه شد چون در تایم اول که با حریف، سرشاخ بودم، مشخص بود که او از من ضعیف‌تر است و به راحتی می‌توانم او را شکست دهم. به هر حال نمی‌دانم چه شد که باختم.
 
او در ادامه اظهار کرد: لیگ امسال شرایط خوبی داشت و سه تیم قدرتمند در آن شرکت کرده بودند ولی متاسفانه در کشتی نیمه نهایی آن اتفاقات افتاد. هرچند که من تیم خودم را بازنده نمی‌دانم و این تیم، برای من، قهرمان است چون کشتی‌گیرانم بالاتر از رقیب بودند و بهتر کشتی گرفتند اما متاسفانه برخی مسائل حاشیه‌ای که در کنار تیم بود، به ما ضربه زد.
 
یزدانی در توضیح مسائل حاشیه‌ای اظهار کرد: متاسفانه صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم پس از هفته اول به خاطر برخی مسائل حاشیه‌ای تیم ما را رها کرد که این کار از یک مرد و ورزشکار بعید است. ما ضربه سنگینی از این مسئله خوردیم. اگر گودرزی مسئولیتی هم داشت، چرا از تیم رفت چون می‌توانست در کنار تیم حضور داشته باشد.
 
سرمربی تیم کشتی خونه به خونه بابل در ادامه گفت: گودرزی می‌توانست کنار تیم باشد و رها کردن ناگهانی تیم، کار درستی نبود. من او را جزو کشتی‌گیران بی‌انضباط می‌دانم و از نظرم رفتن او بی‌انضباطی بود. ما تا الان برخورد خاصی نکرده‌ایم اما باشگاه نامه‌ای را تنظیم خواهد کرد و به سازمان لیگ خواهد داد تا به این مسئله رسیدگی شود.
 
ملی‌پوش وزن 96 کیلوگرم ایران در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله از دور جدید تمرین‌های تیم ملی به اردوها خواهم رفت. بدنم آماده نیست چون سه چهار ماه است که وقت خود را برای تیم خونه به خونه گذاشته‌ام.
/2759/